2013. július 17., szerda

Hiányzol Cory!

Sziasztok srácok,amint láttátok az előbb felraktam egy ritka rövid és gyatra részt. Rettenetesen sajnálom,de egyszerűen a gyásztól, nem tudok előrébb jutni! Borzalmas tragédia történt... Amint azt már gondolom,hogy olvastátok,sajnálatos módon Cory Monteith elhunyt. Én ezt egyszerűen nem tudom elhinni! Annyira fiatal volt még! Előtte állt az élet! És ott van Lea is... Aki már majdnem a felesége lett... Én nem tudok ezen túllépni! Cory,kérlek gyere vissza hozzánk! :((  Most is sírok jelenleg,hogy írom ezt... Eszméletlenül hiányzik! Szegény Cory élete sem volt soha sem könnyű... Drog-,alkohol problémái  voltak,és már elvonón is volt,csak idő előtt kijött. Az orvosok szerint túladagolásban halt meg,mindannyiunk szerelme. "Állítólag" túl sokat ivott,majd rá vette be a drogokat is. Azt az űrt,amit Cory hagyott maga után... Mind a  szívemben,mind barátnője Lea szívébe,a családja és a rajongói szívében is... Hát azt már soha semmi sem pótolhassa... Az előbb,mikor rákerestem Cory-ra Youtube-on,annyira rám tört a sírás,hogy szegény húgom is megijedt... Mikor elmeséltem neki is,hogy ki volt Cory,és,hogy milyen fantasztikus ember volt,még őt is megrázta,pedig ő még eddig nem is tudott arról,hogy Cory Monteith a világon van... Twitteren Selena csatolt egy képet,amin Cory-val ölelkeznek,szorosan és boldogan... És ez még csak jobban elősegítette a lelki összetörésemet... Egyszerűen... NEM.TUDOM.ELHINNI! Cory könyörgöm gyere vissza hozzánk! Bár,tisztában vagyok azzal,hogy nem lehet... Mégis titkon vágyom rá... Nem kívánok neki semmi mást,csak azt,hogy fent,az  angyalok között,ami most már ő is,lássa ezt,és mosolyog,hogy lássa,mennyire szerettük és szeretem őt! Cory-t tulajdonképpen csak most ismertem meg,de azzal az észveszejtően gyönyörű mosolyával,az én szívembe rekord idő alatt lopta be magát... Nem vagyok képes elengedni őt... Lea-ért is imádkozom,hisz neki most ez,hogy elveszítette a szerelmét,a jövőbeli férjét,és a gyerekei apját,hát ez leírhatatlanul fájó érzés! Sajnos,már nem volt idő a házasságkötésére,és a gyerekekre sem. Nem lettek  neki. Sajnos. De tudom,hogy visszatér majd hozzánk! Már várom a napot,ahol újra láthatom majd őt. Életerősen,mosolyogva... Mikor majd elsőnek,és remélhetőleg nem utolsónak megölelhetem majd,és ott már nem kellesz elengednem!
A Menyországban találkozunk Cory! Nyugodj békében! Hiányzol!
Cory mindössze 31 éves volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése