2013. július 17., szerda

5. Rész

Hiiiii darlings!:) Kicsit megkésve,de itt az új rész.:) Nagyon szépen köszönöm a kommenteket,a szavazatokat,(amikor pipáltok,lásd a szöveg alján) és a feliratkozásokat is!:) El sem hiszem,már 5-en vagyunk! És köszönöm az építő kritikákat is! Jó olvasást!


Gyorsan elment ez a nap is,így hamar hazakerülhettem. Viszont még mindig nem tudom hova tenni Zayn viselkedését... Miért pont velem kezdett el beszélgetni? Hogy-hogy ilyen aranyos volt velem? Ezekkel a gondolatokkal értem haza. Lexa már  jobban volt,szóval holnap már ő is jöhet suliba,és találkozhat majd Zaynnel.
***

-Tényleg olyan jófej,mint mondtad?
Kérdezte Lex izgatottan.
-Hát velem az volt,veled meg ki tudja.
Mondtam nevetve.
-Hahahah. Szólj mikor kell röhögni.
-Szóval,tényleg aranyos,nyugi. Én megkedveltem.
-Nem esetleg,még meg is tetszett?
-Lexa a vesémig látsz?!
Kérdeztem szarkazmussal a hangomban.
-Talán.
-Nem. Nem tudok egyelőre egy férfire sem ránézni úgy. Idő kell még nekem. De barátként már belopta magát a szívembe,efelől semmi kétség.
-Értem. Hát te tudod. Már nagyon izgatott vagyok.
Mondta mosolyogva barátnőm.
-Elhiszem,remélem te is úgyan úgy fogod megkedvelni. Lesz időd rá bőven,mivel minden nap van tesi,meg amúgy is ma kezdődnek az önvédelmi órák is.
-Sajnos.
-Ja. Még a végére kiizmosodunk!
Mondtam nevetve,majd szépen,csendben mentünk egymás után az utcán.

***

-Sziasztok! Hát ez lenne az első önvédelmi órátok,kérlek figyeljetek nagyon oda egymásra is,mivel ma már keményen belevágunk a munkába!
Szólt kicsit szigorral  a hangjában Zayn.
Nem tudom felfogni,hogy a lányok miért nem bírnak magukkal a közelében.Komolyan mondom úgy rázzák magukat,hogy azt már néha  nézni is rossz. Szegény Zayn. Már azt sem tudja,hogy hova nézzen olyankor. Hát nem lenne jó neki sem,ha még a végén feljelentenék,mint holmi pedolfilt.

-Valaki olyat szeretnék ide kérni,aki erős. Valami erős fiú jöjjön,és legyen a segédem. 
Rendben,szóval most be mutatom Dave-n a mozdulatokat. Utána bemutatassátok ti is.
Akinek segítség kell,ahhoz oda megyek,és megmutatom!
***

-Na milyen volt az óra?
Futott hozzám Zayn.
-Fárasztó. Még meg kell szoknom.
-Segíteni akarok neked. Láttam,hogy az ütésed az nagyon gyenge. Mit szólnál hozzá,ha plusz órákat tartanék neked? Figyelj,ez csak a te érdemed.
-Azt megköszönném. Zayn.
-Puszit kaphatok érte?
-Olyan voltál,mint egy kis 8 éves. Aranyos.
Mondtam kuncogva.
-Ez volt a cél!
Nevette el magát. 
-Na gyere,menjünk ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése