2013. július 20., szombat

6. Rész

Sziasztok! Egy kicsit-nagyon nagy késéssel,de újra itt vagyok!:) Nem beszélek sokat,,inkább bele is kezdek! Jó olvasást!:)
xxBoxx



-Jade!
Kiabált utánam Dan.
-Igen?
-Van  kedved velünk  jönni ma ,valamerre?
-Hány órakor mennénk?
Kérdeztem.
-Olyan fél 8 körül.
-Oké,Lex is  jön ugye? Meg a többiek?
-Igen. 
-Oké. Akkor majd találkozunk. Szia Dan.
Köszöntem volna el,mikor visszahúzott.
-Ne.Jaydee várj! Kérdezhetek valamit?
-Ühm,Persze...
 -Mit akar tőled az-az új tanár? Úgy néz rád,mint aki menten felfal. 
-Dan. Ne nevettess. Semmit,ő csupán jófej velem. Miért baj az,hogy próbál barátkozni?
-Ő nem csak barátkozni akar veled. Vedd már észre magad. Ki tudja milyen pedofil.
-Daniel. Ő még csak 20 éves. Hogy lenne már pedofil?
És biztos,hogy még csak  a közelembe sem jönne úgy.  Nézz már rám Dan! Egyáltalán nem vagyok se szép,se különleges! És az is biztos,hogy körbe veszik a szebbnél-szebb lányok.
-Jade. Miért nem veszed észre,hogy te is gyönyörű vagy? És akkor sem akarom,hogy a közelébe légy. Ismerem a férfiakat,én is az vagyok. 
-De ő nem olyan... Már miért ne lehetnék a közelébe? Ő nem fog bántani...
-Egyszer már megjártad. Nem félsz,hogy még egyszer megtörténhet?
Ez most látszólagosan rosszul esett. 
-Sajnálom...  Kérlek,ne haragudj! Tudod,hogy nem úgy értettem. 
Magyarázkodott Dan.
-Semmi baj,nem  haragszom... Nem te tehetsz róla. 
-Köszönöm. De Jaydee. Tudom,hogy te többet érzel iránta,mint puszta "barátság."  Ne is tagadd. És tudom,hogyha te szerelmes vagy,akkor nagyon sebezhetővé válsz. 10 éve a barátod vagyok,melletted állok jóban-rosszban! Ismerlek rég,hisz ott voltam melletted az első perctől fogva.
 
Kétség  kívül Dan a legjobb fiú barátom,és Lexi-vel ,ők a legjobb barátaim. Bár az elmúlt hónapokban nem mindig volt mellettem Dan. De ezt betudhatjuk annak,hogy "Fiatalság,bolondság"!
-Értelek  Dan. De értem nem kell aggódnod!
Mondtam,és szorosan magamhoz öleltem.
-De figyelj  J,én féltelek.

-Nem kell féltened. És olyan rég hívtál már J-nek. Úgy,mint régen.
-Igen,és tudom,hogy pont itt rontottam el mindent. Figyelj,mit szólnál hozzá,ha ma nálam aludnál? Tudod... Úgy,mint a régi szép időkben!
-Rendben! Az nagyon jó lenne!
Nevettem el magam.
-Olyan rég láttalak már így nevetni! 
Mondta mosolyogva.
-Hát igen... De okom is volt rá bőven.
-Tudom. De menjünk. Tudod mit? Gyere egyből nálunk! Majd én adok neked valami ruhát,meg úgyis van még nálam a tieid közül. Holnap szombat,szóval még gond sem lehet! 
-Hát... Nem is tudom...
-Légysziiiiiiiiiiii...
-Na jó,menjünk.Feladom!
Nevettem el a végét.
Út közben Dan összekulcsolta az ujjainkat. Nem akartam megbántani,szóval hagytam is neki.


***
(A bulin)

Rengeteg ember volt itt. Egy házibuliba hozott Dan,valami haverjához. Végül csak ketten jöttünk el,mert a többieknek valami "hirtelen okból jövet" valami dolga akadt. Most komolyan... Csak én nem értem,hogy mi folyik itt? Na mindegy,legalább újból közel kerülhetünk egymáshoz. Nem nagyon öltöztem ki,egy egyszerű nyári ruhát vettem fel.,meg egy hozzá illő cipőt. Mi tagadás,szeretek csinosan öltözködni. 

A sminket sem vittem tulzásba. 
Mondani szokás : A kevesebb,néha több!
-Gyere,menjünk a pulthoz!
Mondta izgatottan Dan. Vajon készül valamire? 
Dan szorosan átkarolta a derekamat,úgy mentünk tovább.
Most vettem észre,hogy itt nem éppen velünk egykorúak vannak. 19-20 évesekkel van tele a tömeg.
-Dan,egyáltalán szabad lenne nekünk itt lenni? Itt nálunk csak idősebbek vannak. Örüljünk,hog nem küldenek el minket,nemhogy még leálljunk  piálni...
-Jade! Nyugi. Ez csak a bátyám bulija. Ez az ő lakása. Csak ő van itt,meg a haverjai. Nyugodj meg,nem lesz baj. Majd én megvédelek!
Mondta nyugtatóan.
Miközben egyre jobban haladtunk a pult felé,megláttam egy ismerős alakot. Zayn volt az. Mikor Dan észrevette,hogy figyelem Zayn-t,még erősebben ölelt magához.... Majd  megtörtént pontosan az,amitől féltem... Zayn észrevett minket...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése