2013. július 31., szerda

7. Rész

Hiiiii girlz!c': ♥ Itt az új rész.:) Szerintem egy "kicsit" (:$) az elején megfogtok ölni érte,de izgalmak nélkül , mit ér a világ?:D:D:D Semmit. Azért ezzel a fejezettel,elég rendesen megkínlódtam.  Köszönöm a kommenteket,és a pipálásokat is,bár jól esne,ha fel is iratkoznátok mellé !! :) Köszönöm,puszi!:) *virtual hug*



*Zayn szemszöge:

Mikor megláttam,hogy Dan hogy öleli át Jaydee-t,nagyon ideges lettem. Hazudott nekem. Hogy tehette ezt? Azt mondta,hogy nincs senkije,erre ezzel a fiúval ölelkezik. 
Kimentem a kertbe,hogy egy kicsit lenyugodjak,mikor hallottam édes hangját.

-Z-Zayn.
Dadogott Jade.
-Ez nem az , aminek látszik...
Háttal álltam neki,miközben hozzám beszélt.
-Miért? Ez minek látszik?
Annak ,hogy a szemembe hazudtál? Annak,hogy nem mondtad el,hogy ti mégis csak együtt vagytok? Jade,én bíztam benned,és mertem gondolni,hogy ez a másik oldalról is így van. Nézd,én kedvellek Jaydee.. Nagyon. De tévedtem veled kapcsolatban. Az én hibám volt...
Fakadtam ki. 
Mikor  megfordultam,láttam rajta,hogy már a sírás határán van. Eleinte nem tudott megszólalni,majd csak belekezdett :
-Figyelj,Zayn! É-én nem vagyok együtt Dan-nel ,jó? 
-Nem. Egyáltalán nem jó. 
-Zayn,higyj nekem! Kérlek...
Már az utolsó szót sírva mondta ki.Nem gyengülhetek el,erősnek kell maradnom!
-Már nem tudok neked hinni... És én még azt hittem,hogy több is lehet köztünk... Bár mit is várhattam? Te még csak most leszel 16,én pedig már 20 éves vagyok. Alapból semmi sem lehetne köztünk. Mindemellett még a tanárod is vagyok. És te még nagyon fiatal vagy... Előtted az élet. Nem kell miattam elkötelezned magad. Bár,te úgy sem érzel irántam többet,mint puszta barátság...

Mire befejeztem a mondandóm végét,már nagyon sírt. Nem bírtam tovább... Megöleltem.

-Jade,kérlek ne sírj. Nincs rosszabb dolog a világon,mint egy nőt sírni látni. 
-De Zayn,te nem hiszel nekem.
Ölelt szorosabban. 
És ekkor toppant be veszekedésünk fő okozója,drága Dan barátunk.
-Figyelj Zayn,ezt tényleg nem tudta még senki sem,de én beleszerettem J-be. És mikor megláttam,hogy olyan másképp nézel rá,iszonyat féltékeny lettem. Gondoltam,ha együtt mutatkozunk,akkor félre érted a helyzetet. És sajnos így is lett. Ne haragudjatok srácok. És főleg te ne Jaydee. Te vagy az életem! Kérlek,ne haragudj. 

*Jade szemszög:
Daniel szavai tőrként vésődtek a szívembe. De megbocsájtok neki. A szerelem ellen nem tehet sem ő,sem én sem semmit. Persze,természetesen ez most nagyon rosszul esett,és soha nem is fogom tudni elfelejteni,de ettől függetlenül,ő még mindig a legjobb fiúbarátom.
-Dan,ez most nagyon szemét húzás volt tőled. 
Láttam,hogy már majdnem sír. Még sosem láttam őt sírni. 
-De megbocsájtok. És remélem,hogy ezek után Malik is meg lesz elégedve a történtekkel .
Bokszoltam bele Zayn vállába. 
-Igen,és sajnálom,hogy úgy neked rontottam Jade. Csak egyszerűen annyira rosszul esett. 
Mondta Zayn bűnbánóan.
-Jól van srácok,akkor én most magatokra hagylak titeket,ha már minden látszólagosan rendbe is jött. 
Köszönt el tőlünk Dan. 
Mi csak bólogattunk egyetértően,majd szembe fordultam a fekete hajú felé.
-Zayn,mikor az előbb azt mondtad,hogy nem lehetünk együtt,azt most értsem úgy,hogy te belém szerettél? 


Belül,már repestem a boldogságtól. Mert igen,én felvállalom! Bele szerettem Zayn Malik-ba! 
-Jade.
 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése