2013. augusztus 23., péntek

9. Fejezet

Sziasztok srácok! Rettenetesen sajnálom,hogy több,mint 2 hétig nem hoztam új részt,és most nem is fogok elkezdeni magyarázkodni. Mentségemre szolgáljon,hogy most itt vagyok,és meghoztam az új részt! :) Remélem tetszeni fog,jó olvasást! https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=cE6wxDqdOV0






*Jade :

Mikor Zayn közölte velem,hogy maradjak nála éjszakára,újra előtörtek a rossz emlékeim... Pontosan az-az éjszaka jutott eszembe,mikor megtörtént az a szörnyűség... Percenként peregtek le a fejemben,a pillanat kép kockái... Félelmemet ,(minden bizonnyal),de Zayn is észrevehette. 

-Van valami baj Jaydee?
Nagyon rémültnek tűnsz. Figyelj...


Kezdet bele,miközben magához húzott,és megfogta a kezem.

-Nem kell annak megtörténnie ma este,amit nem akarsz. Tudod,hogy én tudok várni. És azt is,hogy tekintettel vagyok  a korodra. Nem mellesleg,még csak most ismerkedtünk meg szinte,nem foglak bántani,ezt tudnod kell Jade. 

-Köszönöm Zayn.

Mondtam,majd átöleltem. Ezen kijelentése,nem kicsit nyugtatta meg a lelkem. Hangosan felsóhajtottam,és kifújtam a bent tartott levegőt. 

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=r08wfT8c8g4 

-Jade-Jade... Te lennél az utolsó személy az életemben ,akit képes lennék bántani. Ennyire kevés idő alatt,még soha senkit nem tudtam megszeretni... De jöttél te,és mindent megváltoztattál... És ezt köszönöm neked.

Szavai hallatán zokogni tudtam volna... Zayn-Zayn ,ha tudnád ,hogy hazudok neked,akkor te sem így viszonyulnál hozzám... Vagy... Talán most jött el a pillanat,hogy közöljem vele? Nem,nem. A mai estét,nem fogok ezzel elrontani!  Zayn,vigyázz,jobbat érdemelsz nálam!

-Gyere Jade,megmutatom neked a fürdőt,ott lefürödhetsz,én pedig adok neked egy pólót,rendben?

Kérdezte tőlem Zayn segítőkészen. 

-Persze Zayn,az nagyon jó lesz.

-Gyere!

***

*Zayn szemszöge :

-Jade,jó a póló,amit adtam? 

Nyitottam be a szobába,mikor még nem voltam tisztába  a ténnyel,hogy Jade még nem öltözött fel.

-Jaj,úristen nem akartam,bocsánat,már itt sem vagyok!
   
Mondtam szégyenkezve. 

-Úristen!

Kapott magához ,takarás képpen.

El sem hiszem! Csak én lehetek ekkora balfék! Szegény lány,most mit gondolhat rólam?! Bár meg kell vallani,hogy valami csodálatos ... Ruha nélkül ,egyszerűen észveszejtő! Gyönyörű a teste,a formás feneke,a lábai,egyszerűen mindene! Háttal állt nekem,de így is többet láttam a kelleténél. Most biztosan azt fogja hinni,hogy egy perverz állat vagyok,aki csak szimplán, meztelen akarta őt látni...


 -Bejöhetsz Za-Zayn. 

Dadogta félénken az ajtó mögül,az én gyönyörű barátnőm.
Annyira aranyos ilyenkor! Miket beszélsz Zayn,egy férfi ilyen kislányosan nem beszél! De Jade esete más...

-Annyira sajnálom Jade,é-én csak vélet...

Kezdtem bele,de Jaydee megállított. 

-Inkább felejtsük el Zayn.

Mondta,de még mindig a földet pásztázta.


-Gyere,feküdjünk le. De szigorúan,csak aludni! 


Viccelődtem,és hangosan felnevettem, hátha oldani tudom ezzel a köztünk lévő feszültséget. Jade felkuncogott,majd megindult az ágyam felé. Én felhúztam a takarót,jelezve,hogy feküdjön be,majd miután már befeküdt mellém,szorosan átkaroltam hátulról.

-Jó éjt,Zayn.

Mondta Jade.
Ezzel a kilátással,ami elém tárult,a formás fenekek látványától,ajajj Jade,tudom,hogy lesz az éjszaka még egy-két piszkos álmom.

-Jó éjt ,neked is.

Mondtam,majd figyeltem,hogy Jade nem sokára,már lassan szuszog.

xxBoxx

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése