2013. augusztus 18., vasárnap

2. Díj :

Hi darlings! Omg ez elképesztő!:o Megkaptam immáron,a 2. díjamat is, a 'Földre szállt angyal' ( http://lilob-romance.blogspot.hu/ ) írójától! :)  Nagyon szépen köszönöm! (L)

11 Dolog rólam:

-Imádom Ed Sheeran-t. 
-Lana Del Rey a női példaképem.
-Táncolok.
-Imádok tombolni,énekelni ,és táncolni.
-Imádom a Tween Falls-t. 
-Most megyek 8. osztályba.
-Mixer vagyok.
-Jesy Nelson 'segített' lefogyni 6 kg-ot,így 43 kg vagyok most.
-#5SOS imádó vagyok. 
-Bo a becenevem,ezért mindenki így hív.
-Azért ez a becenevem,mert hasonlítok rá,de szerintem nem,csak  a hajam,a szemem színe,és  a magasságom.



Válaszok:


-Kedvenc dal?

-Ideiglenes kedvenc dalaim vannak,most nagyon imádom  Selena 'Birthday'-ét,amire táncot akarok csinálni a abarátaimmal,és Ed Sheeran 'She' című számát is nagyon imádom.

-Példakép? :

-Lana Del Rey. 


-Kedvenc énekeseid/bandáid?

-Rengeteg van,Miley,Demi,Lana,JB,1D,5SOS,Fall Out Boy,Little Mix,Adele,Olly Murs,John Newman,Jessie J,Cher LLoyd,Tom Odell,és még nagyon sok más.

-Mi a kedvenc filmed?

-Hallgass a szívedre. 


-Van legjobb barátod? Ha igen,hogy hívják?

-Lexi,Jesy,Reni,Solya.  

-Kedvenc fagyid?

-Nem tudok választani. :)

-Van kedvenc blogod?

-Nagyon sok kedvenc blogom van.


-Kedvenc  kajád?

-Minden amihez van saláta.

-Kedvenc állatod?

-A kiskutyám,Csoki! <3


-Ha lenne 2 db koncertjegyed  kit vinnél magaddal?

-A Directioner barátnőmet,aki egyben a B.F.F.-em is,Lex-et.


-Hány éves vagy?

-14.c':


-11 bloggernek tovább küldöm: 

-Az első díjamnál,már mindenkinek elküldtem,bocsi! :-) 


Még egyszer nagyon szépen köszönöm!  :)
 
xxBoxx





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése