2013. november 24., vasárnap

14. Fejezet: ~I can make the stars dance. -Bosszú,mert megcsaltál Szépfiú-

 Sziasztok srácok! Ezúton is szeretném közölni veletek,hogy ez lesz az utolsó előtti fejezet,az epilóguson kívül. Köszönöm szépen mindenkinek,aki velem tartott eddig,és akik a sok késés mellett is jelen voltak a blog -és persze az én- életében/életemben. Srácok ez nagyon sokat jelentett nekem! A részhez jó olvasást kívánok,és kérlek hagyjatok magatok után egy kis véleményt ,ha lehet!:) Thank ya all!
Puszi,
Bo x

 Inspiráló zenék: Stars Dance album-Selena Gomez
-5 órával később-
Zayn szemszöge:

-Zayn,nekem haza kellene már mennem. Tudod,nekem hétfőn iskola,és neked pedig tanítanod is kell majd. Muszáj felkészülnöm.
 Mondta Jade. 
-Rendben,igazad van.
Válaszoltam,majd megpusziltam a homlokát.
Ő összepakolta a holmiját,majd beszálltunk az autómba,és haza vittem őt.

-2 órával később-

Itthon ülök a kanapé előtt,sörrel a kezemben,és unatkozom. Jade nem ér rá,mert tanul,nekem pedig "mehetnékem" van. Könyörgöm,hétvége van,bulizni akarok! Ebből csak nem lehet olyan nagy baj! 
Fel is hívom Dan-t,hogy szóljon a srácoknak,hogy ma partytime van.
 ***

A srácok természetesen egy szó nélkül belementek a buli ötletembe,és kaptam fél órát,hogy én is elkészülhessek,mert ők már alapból bulihangulatba voltak ma,és már rég el is készültek. Szóval van még kemény 10 percem,hogy összeszedjem magam,ha már ilyen sokáig elhúztam a zuhanyzást.

***

A buliba érve,már hatalmas tömeg volt. Az emberek nagy része beállt csajokból és fiúkból állt,vagy épp pár túlfűtött hangulatban lévő tinikkel, -vagy épp idősebbekkel. 
Rengeteg dögös lány volt ott,és bevallom,hogy igen nehéz volt visszafognom magam. De szeretem JJ-t,csak nehéz ez még nekem. 
Oda is vánszorogtam a pulthoz,és kikértem magamnak valami ütős piát,miközben a már keményen bulizó haverjaimat néztem,akik próbáltak táncolni,több kevesebb sikerrel. Hát igen,közülünk csak Tom a jó táncos,senki más. Mindegy. Egy eszméletlen szexi szőke,festett műcsaj szolgált ki. Huh,istenem most segíts meg. Már megörültem,hogy elmegy,és nem kell tovább küszködnöm,mikor mézes-mázos hangján megszólalt.
-Szépfiú,hogy-hogy egyedül?
Inkább nem válaszoltam,mire ő csak egy hangos ribis nevetést engedett ki,és töltött még egy pohár valamit. Majd eljátszottam még ezt a pár poharas dolgot,nem is tudom pontosan hányszor. 
Szorgosan iszogattam,mikor a szőke nő megint oda jött hozzám.
-Gyere utánam,és olyanban lesz részed,amiben még soha.
Suttogta a fülembe,és én éreztem,hogy menten kikészülök,köszönhető a csajnak,és az alkoholnak. Oh,istenem! 
Ott álltam másodpercekig lefagyva,azon gondolkozva,hogy mit is tegyek. Jade, vagy egy-egy éjszakás kaland. Végül,sajnálatos módon az alkohol és az agyam döntött. Egy igazán rossz döntést hozva...


***

-Huh.
Ennyi volt minden amit ki tudtam nyögni  a csajjal töltött órák után.
-Igen,én is így vagyok ezzel.
Köszönök mindent szépfiú.
-Zayn. Hívj csak nyugodtan Zayn-nek.
-Rendben SZÉPFIÚ. De én inkább maradok csak ennél. 
Mondta,majd kisétált az ajtón. Még csak a nevét sem tudtam meg,csak annyit,hogy itt dolgozik. Fel sem fogtam még a szex utáni percekben,hogy mit is csináltam,csak akkor,amikor Jade megjelent az ajtóban.
-ZAYN! 
Kiabálta oda nekem.
-Hogy tehetted ezt velem? Te utolsó szemét! A tegnapi nap után,képes voltál ezt megtenni velem? Ezt nem tudom elhinni Zayn,most nagyon csalódtam!
Vágta oda,bár be kell vallani,hogy jogosan.
-Jade én úgy sajnálom,de ami volt megtörtént. Kérlek bocsásd meg.
Oké,ez nagyon gyenge volt,de fájt a fejem,megbántam,és fáradt is vagyok.
Csak Istenem,kérlek segíts,hogy ne veszítsem el!
-Jade,én úgy sajnálom,de tudod milyen az alkohol!
Nem hatotta meg semmi.
Durván megpofozott,ugyanúgy ahogy én tettem vele anno. Mindent visszakaptam tőle...
-Ennyi volt Zayn!
Mondta,majd kivágta az ajtót,és elment. 
 Örökre ennyi volt. Egy kis hiba miatt...
Mikor szintén én is kiléptem az ajtón,meglepődve fogadott a tény,hogy JJ itt van még,és nem ment el. De bár inkább elment volna! 
Egy alkoholos pohárral a kezében,és egy 28 év körüli fiúval tekergette magát,majd elkezdett örjitően vadul és szexisen táncolni a sráccal a 'Stars Dance' című számra. A srác fogdosta őt,miközben én oda mentem,és kis híján' felpofoztam a gyereket. JJ mintha ott sem lettem csak folytatta a táncolást,miközben a srác csak belém próbált gyerekesen rúgni,és folytatta ő is tovább Jade-l. 
JJ csak odahajolt hozzám,és annyit mondott:
-Jó érzés ez neked Zayn?  Jó érzés szintén megcsalva lenni?
Mondta,majd könnyek között,megtörten és megbánva mindent hazamentem a klubból.
"I can make the stars dance 
Light up the moon,
I can make the stars dance
If you want me too."
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése